Φθινόπωρο Χειμώνας

Οδού Κεφαλληνίας - Σκηνή Α' (Μπέττυ Αρβανίτη)

Κοινωνικό 2021
watchlist
-
- χρήστες
-
βαθμολόγησε

                                                                                                        Μπέττυ Αρβανίτη,
                                                                                                                Άννα Καλαϊτζίδου,
                                                                                                                Μαρία Καλλιμάνη,
                                                                                                                Άλκης Παναγιωτίδης

Ο γιατρός Χένρικ και η σύζυγός του Μαργκαρέτα υποδέχονται στο σπίτι τους τις δύο κόρες τους,

Άννα και Εύα, για ένα οικογενειακό δείπνο.

Η εικόνα της ευτυχισμένης και  «υγιούς οικογένειας», που συγκεντρώνεται γύρω από το ίδιο τραπέζι κάθε μήνα,θα δώσει γρήγορα τη θέση της σε ένα πεδίο σφοδρής αντιπαράθεσης που τροφοδοτείται από το έρεβος του θεσμού της οικογένειας και των κοινωνικών στερεότυπων.

Η Άννα, ανύπαντρη μητέρα που εργάζεται ως σερβιτόρα σε ένα γκέι μπαρ, κατηγορεί τη Μαργκαρέτα για τα φριχτά παιδικά της χρόνια, ενώ η Εύα, φαινομενικά μόνο επιτυχημένη, ανακαλύπτει και αποκαλύπτει σταδιακά τις ρωγμές της δικής της ζωής, την αποτυχία του γάμου της και τον εφιάλτη της στειρότητας.

Απογοήτευση, ζήλια, κρίση ταυτότητας και καταφυγή στο αλκοόλ, τα ηρεμιστικά χάπια και τα ναρκωτικά.

Η μια αποκάλυψη οδηγεί στην άλλη, μέχρι …τα καλά κρυμμένα μυστικά της πολυετούς συμβίωσης του Χένρικ και της Μαργκαρέτα.

Το οικογενειακό δράμα «Φθινόπωρο Χειμώνας» (Höstochvinter) του βραβευμένου ποιητή, πεζογράφου, θεατρικού συγγραφέα και σκηνοθέτη (1944-2021) γράφτηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και εκδόθηκε το 1992 σε έναν τόμο μαζί με δύο ακόμα έργα του, «Ο Μπόμπι Φίσερ ζει στην Πασαντίνα» (BobbyFischerboriPasadena) και «Καλοκαίρι» (Sommar). Κεντρικός τίτλος «Τρία αστικά κουαρτέτα» (Treborgerligakvartetter).

Με επιρροές από τον Στρίντμπεργκ (αν και ο ίδιος δεν συμφωνούσε να τον αποκαλούν διάδοχο του σπουδαίου δραματουργού), αλλά και τον Μπέργκμαν, ο Λαρς Νορέν πολυγραφότατος, άφησε παρακαταθήκη στην παγκόσμια δραματουργία περισσότερα από 70 έργα.