Η ιστορία του στρατιώτη

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μουσικοθεατρικό 2020
watchlist
-
- χρήστες
-
βαθμολόγησε

                                                                                                        Παναγιώτης Γεωργούλας
                                                                                                                
                                                                                                        Κατερίνα Διδασκάλου
Μία παράσταση μουσικοθεατρικό. Σκηνοθεσία Χριστόφορος Χριστοφής. Με τους Κατερίνα Διδασκάλου, Γιώργος Χρανιώτης, Παναγιώτης Γεωργούλας, Ελισάβετ Δελάκα. Παραγωγή του 2020. Ανέβηκε στο θέατρο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ένα από τα αριστουργήματα του 20ού αιώνα, η «Ιστορία του στρατιώτη» του Igor Stravinsky [Ίγκορ Στραβίνσκι], από τις σημαντικότερες μορφές της ρωσικής μουσικής, ανεβαίνει στην Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών τη Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Οκτωβρίου στις 8:30 μ.μ. Παρουσιάζεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε σκηνοθεσία και μετάφραση του καταξιωμένου συγγραφέα και σκηνοθέτη Χριστόφορου Χριστοφή. Την εικαστική επιμέλεια και τα κοστούμια υπογράφει η Εριέττα Βορδώνη και τη χορογραφία η Έρση Πήττα. Τους ρόλους ερμηνεύουν: Κατερίνα Διδασκάλου (Αφηγήτρια), Γιώργος Χρανιώτης (Διάβολος), Παναγιώτης Γεωργούλας (Στρατιώτης) και Ελισάβετ Δελάκα (Πριγκίπισσα). Τους πλαισιώνει μουσικό σύνολο που διευθύνει ο γνωστός μαέστρος Ραφαήλ Πυλαρινός. Συμμετέχουν οι σολίστ: Δημήτρης Χανδράκης (βιολί), Χαράλαμπος Παζαρούλας (κοντραμπάσο), Κωνσταντίνος Τζέκος (κλαρινέτο), Ρέα Πικίου (φαγκότο), Δημήτρης Γκόγκας (τρομπέτα), Κωνσταντίνος Αυγερινός (τρομπόνι) και Σπύρος Λάμπουρας (κρουστά).

Το διάσημο εξπρεσιονιστικό έργο του Igor Stravinsky [Ίγκορ Στραβίνσκι]βασίζεται σε κείμενο του ελβετού συγγραφέα και ποιητή Charles Ferdinand Ramuz [Σαρλ Φερντινάν Ραμύζ]. «Η ιστορία του στρατιώτη» (1918) ολοκληρώνεται στο αποκορύφωμα του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου και βασίζεται σε μια υπόθεση μεφιστοφελική εμπνευσμένη από έναν λαϊκό ρωσικό μύθο, ο οποίος μιλά για ένα βιολί στα χέρια του διαβόλου και για έναν λιποτάκτη στρατιώτη που έχει πλανηθεί με τίμημα την ψυχή του. Ο Ραμύζ αναπλάθει με ευφυή τρόπο τη γνωστή ιστορία του Φάουστ, στην οποία προσθέτει την παράμετρο της αφέλειας, ενώ ακολουθεί τα πρότυπα της αρχαίας τραγωδίας: οι βουλές των θεών δεν επηρεάζονται από τις δικαιολογίες των θνητών και πρέπει πάντα να εκπληρώνονται.

Ενδυματολόγος
Εριέττα Βορδώνη
Χορογράφος
Έρση Πήττα
Καλλιτεχνική επιμέλεια
Εριέττα Βορδώνη