Η συνεργασία των Βάιλ και Μπρεχτ δεν εξαντλήθηκε στη μυθική Όπερα της Πεντάρας (1928), αλλά είχε πολλούς ακόμη σημαντικούς καρπούς. Στο δίπτυχο που παρουσιάζει το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνονται δύο ιδιαίτερα έργα των Γερμανών δημιουργών. Το Mahagonny Songspiel (1927) -ένα έργο που κριτικάρει βίαια τον καπιταλισμό- αποτελεί την εκκίνηση της δημιουργικής τους συνεργασίας, ενώ το διδακτικό έργο Αυτός που λέει Ναι (1930) συνιστά μια ιδιαίτερη φόρμα με την οποία πειραματίστηκε ο Μπρεχτ πριν την αυτοεξορία που του επέβαλε η άνοδος του ναζισμού.