Ο Παντελής Φλατσούσης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1986. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή “Αρχή” της Νέλλης Καρρά το 2011. Η σκηνοθετική του δουλειά περιλαμβάνει παραστάσεις που αναζητούν νέες φόρμες ενος θέατρου του πραγματικού, εξερευνώντας παράλληλα τη σχέση θεατρικού συμβάντος και τεχνολογίας, με υβριδικές, πολυμεσικές παραστάσεις, όπως η παράσταση θεάτρου ντοκιμαντέρ Θήβα – a global civil war (Φεστιβάλ Αθηνών Επιδάυρου 2023, Μικρό θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου), Η Άκρα Ταπείνωση, παράσταση βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Ρέας Γαλανάκη (Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες, 2023) η παράσταση Μετά το τέλος του κόσμου· ένα αρχείο ματαιωμένων σχεδίων (Θέατρο Καμιρος, 2022), σε δική του κειμενική σύνθεση, η παράσταση μεταξύ ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας Λάθος Χώρα βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Gazmend Kapllani (Θέατρο Πόρτα, 2021) η παράσταση Εθνικό Ντεφιλέ (Φεστιβάλ Αθηνών 2021, Πειραιώς 260) επίσης σε δική του κειμενική σύνθεση βασισμένη σε έρευνα ιστορικού αρχείου, το site – specific, πολυμεσικό θεατρικό ντοκιμαντέρ Κυψέλη – New Kids On the Block (Φεστιβάλ Αθηνών 2019) αλλά και και το NO FUTURE! (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης 2018).
Επίσης έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις, κλασικών και σύγχρονων κλασικών έργων όπως Οι Στρατιώτες του Jakob Michael Reinhold Lenz (Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης 2020) σε δική του μετάφραση, Ιταλική Νύχτα του Ödön von Horvath (Β' Σκηνή Θεάτρου της Οδού Κεφαλληνίας 2019) έργο το οποίο ανέβηκε, αλλά και μεταφράστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον ίδιο και Λεόντιος και Λένα του Georg Büchner (Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων 2018).
Το 2022 έλαβε το βραβείο σε Νέο Καλλιτέχνη του Θεάτρου, από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών & Μουσικών Κριτικών.
Clickatlife [Ιωάννα Βαρδαλαχάκη]
Η Καθημερινή [Αιμίλιος Χαρμπής]
Η Καθημερινή [Βασιλική Χρυσοστομίδου]
Περιοδικό <<Κ>> Καθημερινή [Μανίνα Ντάνου]
antikritika.blogspot.com [Γιώργος Σαμπατακάκης]
Η Καθημερινή [Σάκης Ιωαννίδης]
The Greek Play Project [Ζωή Βερβεροπούλου]
Ελculture [Γιώργος Βουδικλάρης]
Εφημερίδα των Συντακτών [Ιωάννα Σωτήρχου]