H Ελεονώρα Σιαράβα είναι χορογράφος και καλλιτεχνική υπεύθυνη της πλατφόρμας χορογραφικής έρευνας Per_Dance. Έχει ΜΑ “Dance Making and Performance”-Coventry University (Άριστα), έχει παρακολουθήσει μαθήματα στο χορογραφικό κέντρο της La Rochelle καθώς και το πρόγραμμα “Creating Site-Specific Dance and Performance Works”-California Institute of Arts. Ως χορογράφος έχει παρουσιάσει έργα της σε διάφορες χώρες και φεστιβάλ όπως το 11o και 13ο Φεστιβάλ Ελλήνων Χορογράφων, Make>Shift Festival, Moving Out Festival, Espacio 3-Kodra Festival, Dance Days Chania, Θέατρο Blackbox, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στην Αποθήκη Γ’/Λιμάνι Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Goethe και Robert Bosch Stiftung κ.α. Για τη χορογραφική δουλειά της ‘The Body and the Other~’ που έκανε πρεμιέρα στο TEMPS D’IMAGES festival, Tanzhaus NRW (Ιανουάριος, 2020) διακρίθηκε με την υποτροφία καλλιτεχνικής κινητικότητας i-Portunus/Creative Europe Programme (2019), υποστηρίχτηκε από το πρόγραμμα »Transfer International« του KULTURsekretariat - Nordrhein-Westfalen της Γερμανίας, Ministry of Culture and Science of the State of NRW και το Tanzhaus NRW και συνεργάστηκε με το Mixed Reality and Visualization Institut (MIREVI Media Department, Πανεπιστήμιο Düsseldorf) για τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας. Eπιλέχθηκε ως χορεύτρια για το έργο της Marina Abramović 'A different way of hearing' που παρουσιάστηκε στην Όπερα της Φρανκφούρτης (2019), ενώ ήταν resident χορογράφος στο SE.S.TA Centre for Choreographing Development/Interdisciplinary Incubator 2019 (Πράγα) και στο κέντρο χορού Perform[d]ance με την υποστήριξη των START, Robert Bosch Stiftung, Goethe-Institut Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε στο ευρωπαϊκό καλλιτεχνικό project ‘Moving Digits’/Creative Europe (2018-2020) για Χορό και Νέες Τεχνολογίες, μια συνεργασία ανάμεσα στο Madeira Interactive Τechnologies Institute, Hochschule Düsseldorf, Sõltumatu Tantsu Lava (Εσθονία), Tanzhaus NRW (Γερμανία) και University of Greenwich. Το video dance έργο της ‘co-topia on screen’ προβλήθηκε στο Off Borders Festival Α4Μ & MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών, Wicklow Screendance Lab (Ιρλανδία 2018), International Screendance Festival Freiburg (Γερμανία 2019), 28th Quinzena de Dança de Almada –International Dance Festival σε ειδική ενότητα στο Goethe-Institut Λισαβόνας για παραγωγές από τη Γερμανία (Πορτογαλία 2020) κ.α. Ως καλλιτέχνης πειραματίζεται με την αφαιρετικότητα και τα πολλαπλά νοήματα που δυνητικά εμπεριέχει τόσο για τους χορευτές όσο και για το θεατή, εξερευνώντας τη σχέση ανάμεσα σε αισθητικές φόρμες, φαντασιακούς και πραγματικούς χώρους, αλληλοεπικαλυπτόμενες χρονικότητες, πολυαισθητηριακή αντίληψη, υβριδικότητα, την έννοια της ατμόσφαιρας. Είναι υποψήφια διδάκτορας στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. μελετώντας πρακτικές χορογραφικής σύνθεσης ενώ πραγματοποίησε μέρος της έρευνας της στο MA Choreography and Performance-Ινστιτούτο Εφαρμοσμένων Θεατρικών Σπουδών-Justus Liebig University στο Giessen της Γερμανίας υπό την διεύθυνση της Bojana Kunst και στο Τμήμα Σύγχρονου Χορού της Ακαδημίας Παραστατικών Τεχνών της Φρανκφούρτης (2016-2018, Erasmus+ Program & guest researcher). Ως διδάσκουσα έχει συνεργαστεί με το Professional Training/Tanznetz | Freiburg/E-WERK, Das Plateau-Frankfurt, την Επαγγελματική Σχολή Χορού Δήμου Θεσσαλονίκης, το τμήμα Θεάτρου του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Centre for Dance Research/Coventry University, Plymouth University κ.α. Έχει παρακολουθήσει το ‘Resources Lab of Motion Bank’ του William Forsythe (Ακαδημία Παραστατικών Τεχνών Φρανκφούρτης), συμμετείχε στο διεθνές φεστιβάλ Ruhrtriennale στο project {Hello World} του ArtEZ University of the Arts Arnhem (Γερμανία, 2017) και ήταν μέλος στο project ColLaboratoire για την έρευνα του κινητικού αυτοσχεδιασμού/κιναισθητικής ενσυναίσθησης/στιγμιαίας σύνθεσης (Plymouth University, 2016). To έργο της ‘Step-in’, μια site & time specific χορογραφική εγκατάσταση, επιλέχθηκε από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της δια-καλλιτεχνικής δράσης ‘Περιφράξεις-Διασχίσεις’ (2019). Τα μελλοντικά της σχέδια περιλαμβάνουν την επόμενη της παραγωγή Memoir for:of the Future (προσωρινός τίτλος) και την ανάπτυξη της χορογραφικής έρευνας ‘UnderScore, Choreographic Objects and more’ έχοντας λάβει διπλή επιχορήγηση από το Υπουργείου Πολιτισμού για το 2021-2022.