Η ομάδα Sarkha αποτελείται απ’ τον Κωνσταντίνο Μωραΐτη και την Άλκηστη Νικολαΐδη. Sarkha στα Αραβικά σημαίνει κραυγή. Στόχος της ομάδας είναι να δώσει φωνή, μέσα από το θέατρο Ντοκουμέντο, σε υπαρκτά πρόσωπα, η στάση ζωής των οποίων επηρέασε τον κόσμο μας. Η “Ηλέκτρα: μια σύγχρονη τραγωδία” είναι η πρώτη τους παράσταση.
Ο Κωνσταντίνος Μωραΐτης είναι αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Ωδείου Αθηνών (2010) και του τμήματος Σκηνοθεσίας Θεάτρου του Royal Central School of Speech and Drama (2016). Υπήρξε ιδρυτικό μέλος των 4Frontal και έχει συνεργαστεί με τους Κατερίνα Μπερδέκα, Ένκε Φεζολάρι, Παναγιώτη Κατσώλη, Τζωρτζίνα Κακουδάκη κ.ά. Έχει συμμετάσχει στις παραστάσεις “I am because you are” (devised theatre), το 2016, στο πλαίσιο των Φεστιβάλ Εδιμβούργου και Fringe, σε σκηνοθεσία Ντέιβιντ Σίλβα. Το 2017 συνεργάστηκε με τον Σίμο Κακάλα στο υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης, στην παράσταση “Ο φόβος τρώει τα σωθικά” (Ράινερ Φασπίντερ) και στο Φεστιβάλ Αθηνών στο Greek Freak-All star Game, που παρουσιάστηκε την επόμενη σεζόν στο θέατρο ΧΩΡΟΣ με τον τίτλο Greek Freak- Fire and Fury. Ενδιάμεσα, περιόδευσε στη Μεγάλη Βρετανία με τους DV8 στην επανάληψη της παράστασής τους “To Be straight with you”. Το 2018 συμμετείχε στα “Ανεμοδαρμένα ύψη” (Έμιλυ Μπροντέ), σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα στο θέατρο ΧΩΡΟΣ. Τον Μάιο 2018 ολοκλήρωσε την εκπαίδευσή του στη μέθοδο Ido Portal Movement Culture. Ακολούθησαν οι παραστάσεις “Ο Καταποντισμός του εγωιστή Γιόχαν Φάτσερ” (Μπέρτολτ Μπρεχτ) σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού, “La Strada” (Φεντερίκο Φελλίνι) σε σκηνοθεσία Fly Theatre και “Φαλακρή τραγουδίστρια” (Ευγένιος Ιονέσκο) στο Θέατρο Τέχνης, σε σκηνοθεσία Σοφίας Μαραθάκη.
Η Άλκηστις Νικολαΐδη είναι απόφοιτος του Royal Central School of Speech and Drama. Έχει συμμετάσχει στην παράσταση “Τρεις αδερφές” (Άντον Τσέχωφ) το 2016 στο Embassy Theatre, σε σκηνοθεσία Dana Blackstone. Επίσης, ήταν η Lucy στη μικρού μήκους ταινία “With love from B” των Michael Hinchcliffe – Harmit Sharma και η Jane στη μικρού μήκους ταινία “The Veil” της Maby Alam. Ακολούθησε το 2017 η παράσταση “Ο Μορφωμένος” (Document Theatre) στο θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μωραΐτη, όπου συνεργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη. Το 2018 συμμετείχε στην performance “Οι Δούλες” (Ζαν Ζενέ), στο Bios, σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου και στην παράσταση “Φλεγμονή” στο πλαίσιο του Adapt Festival-Tempus Verum, σε κείμενο και σκηνοθεσία Αριάννας Χατζηγαλανού. Ακολούθησε η παράσταση “Η Μόνικα Βίτι δεν θυμάται πια” (Θωμάς Τσαλαπάτης), στο θέατρο 104, σε σκηνοθεσία Νικόλ Δημητρακοπούλου. Τον Σεπτέμβριο 2019, συμμετείχε στην παράσταση “Τα ίχνη της Αντιγόνης” (Χριστίνα Ουζουνίδου) σε σκηνοθεσία Έλλης Παπακωνσταντίνου, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Αναλόγιο. Τον Νοέμβριο του 2019 συμμετείχε στην παράσταση της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θέατρου “Ο καταποντισμός του εγωιστή Γιόχαν Φάτσερ” (Μπέρτολτ Μπρεχτ), σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τεχνικής Meisner και Michael Chekhov στο Λονδίνο, και Performance στο Εθνικό Θέατρο στο πλαίσιο της Documenta 14.