Η Χριστίνα Ματθαίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1993 όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα διπλωματικής εργασίας: «Θάνατος και Τελετουργία – Η θεατρικότητα των επιθανάτιων τελετών». Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί ως βοηθός σκηνοθέτη στις ακόλουθες παραστάσεις: «Ζ», σκην. Κατερίνα Ευαγγελάτου, (Εθνική Λυρική Σκηνή, 2018), «Η κωμωδία των παρεξηγήσεων», σκην. Κατερίνα Ευαγγελάτου, (Θέατρο Βασιλάκου, 2018), «Τερέζ Ρακέν», σκην. Λίλλυ Μελεμέ, (Θέατρο Ροές, 2019), «Το βρακί», σκην. Μαριλίτα Λαμπροπούλου, (Θέατρο Skrow, 2020), «Το τρίτο στεφάνι», σκην. Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, (Θέατρο Παλλάς, 2021, επανάληψη 2022) , «Ο γυάλινος κόσμος», σκην. Γιώργος Νανούρης, (Εθνικό Θέατρο, 2022), «Ο υπνοβάτης», σκην. Δήμητρα Δερμιτζάκη, (στο πλαίσιο της δράσης του Υπουργείου Πολιτισμού «Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός», 2022), «Το σώσε» , σκην. Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, (Θέατρο Παλλάς, 2022). Επιπλέον έχει εργαστεί ως βοηθός στη διαφήμιση για τα «100 χρόνια μπισκότα Παπαδοπούλου», σε σκηνοθεσία Ντένη Ηλιάδη, 2022, αλλά και ως set designer στην ταινία μικρού μήκους «ΠΑΡΜΠΡΙΖ» σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βράχα. Το 2015 αποτέλεσε μέλος της ελληνικής αποστολής στην Διεθνή Έκθεση Σκηνογραφίας της Πράγας (PQ: Prague Quadrennial of Performance Design and Space) με την σκηνοθετική και σκηνογραφική της πρόταση πάνω στο έργο «Ορλάντο» της Βιρτζίνια Γούλφ. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας και κουκλοθεάτρου. Τέλος έχει διδάξει μαθήματα θεατρικής αγωγής και θεατρικού παιχνιδιού σε ερασιτεχνικές ομάδες παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.