Η Κατερίνα Μπερδέκα είναι σκηνοθέτις.
Σπούδασε θέατρο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας του Γιώργου Κιμούλη.
Σκηνοθέτησε τα έργα: Drunk enough to say I love you της Κάριλ Τσέτσιλ, Την Τρίτη στο Σούπερμάρκετ του Εμμανουέλ Νταρλέ, Έγκλημα στα παρασκήνια του Γ.Μαρή, Κροκόδειλος του Φ.Ντοστογιέφσκι, Αρχιμάστορα Σόλνες του Χ.Ίψεν στο Από Μηχανής Θέατρο και τον Βυσσινόκηπο στα Παρασκήνια σε κείμενο που έγραψε με τον Στράτο Σωπύλη.
Έχει γράψει και σκηνοθετήσει τα έργα, 6+1 τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα (Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας), Ξέχνα το (Ροές), 3΄΄ η μνήμη του χρυσόψαρου και άλλων ευτυχισμένων ζώων (Άδειος Χώρος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου).
Από το 2003 έως σήμερα είναι Διευθύντρια των θεατρικών παραγωγών των εταιριών Λυκόφως και Highway Productions του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου. Από το 2007 έως το 2009 υπήρξε υπεύθυνη ρεπερτορίου στο θέατρο Χώρα. Οργάνωσε την πρώτη εφηβική παράσταση στην Ελλάδα με το έργο Chatroom του Enda Walsh, στο θέατρο Χώρα. Συνεργάστηκε με την Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί(+,Χ) στο Από Μηχανής Θέατρο στο γραφείο Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης και ως Διευθύντρια των θεατρικών παραγωγών από το 2009 έως το 2014.
Δείγμα της δουλειάς της στο θέατρο είναι οι παραστάσεις Η κυρά της Ρω (2017), Υστερόγραφο (2018), Τζακ Θορν Ρισπέκτ / Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο (2011), Drunk enough to say i love you (2011).
Από την πρώτη στιγμή που μου μπαίνει στο μυαλό μια ιδέα για μια παράσταση δεν ησυχάζω στιγμή
Στην πραγματικότητα στο θέατρο δεν νοιώθω πολύ διαχωρισμένες την αντρική από την γυναικεία ματιά. Οι καλλιτέχνες από την φύση τους αλλά και την εκπαίδευσή τους έχουν αναπτυγμένες αισθήσεις και σκέψη χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά φύλου
Είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε με τους άλλους. Με όλες τις προεκτάσεις που δημιουργεί αυτή η φράση. Απόλυτα θετικές και απόλυτα αρνητικές