Ο βαθύπλουτος και εκκεντρικός Ντίμης Τσιμικσκής Χόφμαν, γιος της Εριέτας Ζαΐμη, δωρίζει την τελευταία κατοικία της μητέρας του, τους περίφημους "Στάβλους" στον Κάλαμο. Το κράτος αποφασίζει να τους μετατρέψει σε πρότυπη γυναικεία φυλακή, κάτω από την επιτήρηση του Δημήτρη Παυλάτου, που μόλις γύρισε από το Παρίσι και τη διεύθυνση στην Ρωξάνη Ντάνου-Κουλουμπή, η οποία μαζί με τον κρυφό δεσμό της, τον αρχιδεσμοφύλακα Χρόνη Μπατσινίλα, αδειάζουν παράνομα τις αποθήκες τροφίμων. Ο Άρης Ζαφόλιας που παριστάνει το σύμβουλο του Χόφμαν, είναι στην πραγματικότητα δικηγόρος, με εντολή να πιάσει επ'αυτοφώρο την Ντάνου. Λίγες μέρες μετά την άφιξη των πρώτων κρατουμένων, καταφτάνει στους Στάβλους και ο Παυλάτος, ο οποίος αποτελεί εμπόδιο στα σχέδια της Ρωξάνης, καθώς δίνει μεγάλη ελευθερία στις κρατούμενες σταματώντας την απομόνωση. Λίγες μέρες μετά, μια νέα ομάδα κρατουμένων φτάνει στη φυλακή το βράδυ, από τις οποίες μια το σκάει και σκοπεύει να αποδράσει, η Μελίτα Μιχαήλ. Αργότερα, μεταξύ Μιχαήλ και Παυλάτου αναπτύσσεται ένας δυνατός έρωτας, που στο τέλος της σεζόν φτάνει στην κορύφωσή του, καθώς το σκάνε μαζί, αφήνοντας όλους τους άλλους να πιστεύουν ότι είναι νεκροί.
2ος κύκλος: Όλοι πιστεύουν ότι ο Παυλάτος και η Μιχαήλ είναι νεκροί, εκτός από τους τρεις ανθρώπους που γνώριζαν για τον έρωτά τους: τον Άρη Ζαφόλια, υποδιευθυντή πλέον, την κρατούμενη Φώτω Μπαρτζώκα που θα είναι η μέλλουσα κουμπάρα τους, και την κρατούμενη Φραντζέσκα Σαλιέρι. Η Ντάνου τριγυρνάει ανάμεσα στις κρατούμενες, αλλά όταν οι κομπίνες της αποκαλύπτονται μπαίνει φυλακή. Ο Παυλάτος και η Μιχαήλ προσπαθούν να βρουν καταφύγιο για να ξεφύγουν από την αστυνομία που τους ψάχνει, και τελικά ξαναγυρίζουν στη φυλακή, όπου παντρεύονται. Για να ξεχαστεί για λίγο η ιστορία, προτείνεται το ανέβασμα ενός θεατρικού έργου στη φυλακή. Μια καταγγελία διαψεύδει την κατάθεση της Μιχαήλ ότι τόσους μήνες τον κρατούσε αιχμάλωτο και ο Δημήτρης Παυλάτος πρέπει να συλληφθεί. Τελικά, οι αστυνομικοί πείθονται να τον αφήσουν πρώτα να παίξει στο έργο και μετά να τον συλλάβουν. Δεν ξέρουν όμως ότι όλες οι κρατούμενες, με τη βοήθεια του προέδρου Χόφμαν και του διευθυντή Ζαφόλια, σκοπεύουν να αποδράσουν. Στο τελευταίο επεισόδιο, παράλληλα με την παράσταση, παρουσιάζεται η ομαδική προσπάθεια των φυλακισμένων να αποδράσουν, πράγμα που τελικά το καταφέρνουν. Κι έτσι όλοι έχουν την ευκαιρία να ξαναρχίσουν τη ζωή τους από εκεί που τη σταμάτησαν...